1989-től január 22-én ünnepeljük A magyar kultúra napját. Miért is ekkor? 1823-ban Kölcsey Ferenc ezen a napon fejezte be a Himnuszt. Már írtunk a ma nyíló Nyitott Könyvespontról, de az alábbiakban összegyűjtöttem pár programot, amiket szintén ezen jeles esemény emlékére indítanak a különböző kulturális intézmények.

Könyvtárlat címmel az Országos Széchenyi Könyvtár január 19-én indította el programsorozatát. A sorozat keretén belül kiállításokat nézhetünk meg, részt vehetünk rendhagyó történelem- és irodalomórákon, koncerteken és színházi előadásokon. A részleteket itt tekinthetjük meg.

A MOM Kulturális Központ január 22-én verskoncerttel, kiállítással, könyvcseréléssel köszönti a magyar kultúrát. Részletes programfüzet itt.

További budapesti programok, rendezvénysorozatok.

Szegeden, a Somogyi Könyvtárban szintén január 19-én nyílt meg Anno 1912 címmel a száz évvel ezelőtti eseményeket képekben bemutató tárlat. Ezekben a napokban adják át a Szeged Kultúrájáért Díjakat és a Kölcsey-érmeket.

Győrött pedig már január 13-án elkezdődtek a különböző programok — kiállítások, felolvasóestek és koncertek. Részletes ajánlat.

Természetesen ezeken kívül is számos program várja a kultúrára éhes embereket, én most csak kiemeltem néhányat ezek közül.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaliber.blog.hu/api/trackback/id/tr103591003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása